Eurozet z największym wzrostem słuchalności w dużych miastach w 2021 roku
Wyniki rok do roku poprawiły Grupa RMF, Eurozet i Grupa Radiowa Agory (fot. Grzegorz/Pexels)
W 2021 roku - w porównaniu z rokiem 2020 - w dużych miastach najbardziej wzrosła łączna słuchalność rozgłośni Eurozetu.
Jak wynika z badania Radio Track realizowanego przez Kantar, w 2021 roku udział Grupy RMF w czasie słuchania w miastach powyżej 200 tys. wyniósł 29 proc., co oznacza wzrost z 28,3 proc. w 2020 roku. Grupę RMF tworzą RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, a także Radio Gra, Radio Jura i Radio 90.
Czytaj też: Chillizet grało tę samą playlistę co dwa tygodnie. Eurozet: zawiódł czynnik ludzki
Słuchalność Eurozetu (Radio Zet, Antyradio, Meloradio, Chillizet i część stacji Radia Plus) wzrósł rok do roku z 17,7 proc. do 19,4 proc. Wyniki w dużych miastach poprawiła również Grupa Radiowa Agory (Tok FM, Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio) - z 16,7 proc. do 16,9 proc.
Mniejszy udział uzyskały Grupa ZPR Media i Polskie Radio. Grupa ZPR Media (Eska, Vox FM, SuperNova, Eska Rock i część stacji Radia Plus) zanotowała spadek z 14,2 proc. do 14 proc. Natomiast publiczne radio (Jedynka, Dwójka, Trójka, Polskie Radio 24 i anteny cyfrowe) zmniejszyło słuchalność z 10,7 proc. do 8,1 proc. (KOZ)
Kliknij w tytuł wykresu poniżej:
(o,d, 24.01.2022)