Adidas pokazuje nagie piersi w ramach kampanii. Następnie je ukrywa
Zdjęcia piersi są częścią globalnej kampanii promocyjnej Adidasa (fot. materiały prasowe)
W ramach promocji staników sportowych na głównej stronie sklepu Adidas.pl pokazano kilkadziesiąt zdjęć piersi kobiet różnych ras i w różnym wieku. Jednak kilka godzin później zdjęcia zniknęły.
Fotografie są częścią globalnej kampanii Adidasa, która promuje nowy rodzaj biustonoszy sportowych. W walentynki niemiecka firma zaprezentuje kolekcję, która ma pasować do każdej sylwetki i wzrostu kobiety. Obejmie 43 style i 73 rozmiary w ramach 18 serii produktów.
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
— adidas (@adidas) February 9, 2022
🔗 Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
Jak wyjaśniają przedstawiciele Adidasa na swoim koncie na Twitterze: "Wierzymy, że piersi kobiet każdej wielkości i kształtu zasługują na wsparcie".
Czytaj też: Jaki jest „nowy mężczyzna”? Noizz z kampanią społeczną o mężczyznach w Polsce
Za wprowadzenie kampanii na polski rynek odpowiada agencja VMLY&R. Niestety, przedstawiciele agencji nie odpowiedzieli na nasze pytania, dlaczego zdjęcia po kilku godzinach zostały wczoraj wycofane ze strony, skoro ta sama kreacja widnieje na oficjalnym Twitterze niemieckiej firmy, a także pojawiła się m.in. na portugalskiej wersji strony.
(KAP, 10.02.2022)