Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour nowymi członkami IAA Polska
![](/images/contents/photo_69112_1643265377_big.jpg)
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zrzesza ponad 140 firm (fot. materiały prasowe)
Kolejne organizacje dołączają do IAA Polska. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF, do kurii professional services - agencja rekrutacyjna Antal oraz firma dostarczająca technologie marketingowe RTB House, a do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej - mediów, agencji oraz reklamodawców. Aktualnie jest ich ponad 140.
IAA Polska działa od 1993 roku, wpływa na otoczenie legislacyjne, promuje dobre praktyki, upowszechnia wiedzę na temat innowacji i nowych trendów.
(AMS, 27.01.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)