Monika Brodka wspiera projekt "XPS Revolt" marek Dell i Intel EVO
(screen Youtube.com/ Uzdalnieni)
Dell i Intel EVO stratują z konkursem "XPS Revolt". W projekt zaangażowana jest piosenkarka Monika Brodka.
"XPS Revolt" by Brodka to konkurs skierowany do cyfrowych twórców, zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Uczestnicy mają przedstawić w nim prace ilustrujące, czym dla nich jest piękno, wolność i moc twórcza w czterech kategoriach: Dźwięk, Obraz, Ruch i Znak. W praktyce oznacza to: motyw muzyczny, grafikę, zdjęcie, kolaż, wideo, animację, efekt 3D czy typografię.
Efektem konkursu ma być film stworzony we współpracy z markami Dell i Intel oraz Moniką Brodką, w którym wykorzystane zostaną cztery najlepsze prace konkursowe.
Za koncept kreatywny i kompleksową obsługę "XPS Revolt" odpowiedzialna jest agencja reklamowa Pakaya. W kampanii wykorzystano artystyczne wideo wymyślone i wyreżyserowane przez Monikę Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem, reżyserem reklam i wideoklipów. Film zrealizowało studio produkcyjne Papaya Films. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaHub.
(AMS, 25.01.2022)