Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fiasko rozmów Ministerstwa Rozwoju i Technologii z agencją Tears of Joy

W trakcie rozmów z Tears of Joy zmieniono warunki zamówienia, przez co resort nie podpisał umowy z wykonawcą (fot. materiały prasowe)

Przetarg Ministerstwa Rozwoju i Technologii, dotyczący prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych, nie został rozstrzygnięty. Rozmowy z wolnej ręki z agencją Tears of Joy również nie zaowocowały podpisaniem umowy.

Przetarg dotyczył zaplanowania i realizacji działań promocyjnych Planu dla Pracy i Rozwoju wykorzystujących narzędzia reklamowe serwisów: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube. W ramach przetargu resort nie otrzymał żadnych ofert dotyczących działań komunikacyjnych.

W związku z tą sytuacją zdecydowano się na rozmowy z wykonawcami w trybie z wolnej ręki. Do rozmów zaproszono dwie agencje reklamowe, które przesłały portfolio ministerstwu. Portfolio Tears of Joy zostało określone jako "ciekawsze". Resort stwierdził, że realizacja dotychczasowych kampanii agencji była przemyślana i świadczy o znajomości specyfikacji komunikacji i właściwego rozumienia grupy docelowej.

Jak ustalił "Presserwis", w trakcie prowadzenia rozmów z Tears of Joy zostały zaproponowane istotne zmiany warunków zamówienia, co ostatecznie spowodowało, że ministerstwo zrezygnowało z prowadzenia zamówienia w trybie wolnej ręki.

(KAP, 20.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.