Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał News 24 ma rozpocząć produkcję programu już w styczniu

News 24 ma być telewizją informacyjną z wiadomościami z kraju i ze świata, ale też anteną udostępniającą miejsce dla samorządów (fot. Pixabay.com)

Planowany na koniec stycznia start nowego kanału informacyjnego News 24 jest niezagrożony - zapewniają przedstawiciele stacji. Udało się już skompletować zespół.

O tym, że produkcja programu ma rozpocząć się do 31 stycznia, nadawca informował już pod koniec zeszłego roku. Wcześniejszego zapowiadanego terminu - 1 września 2021 roku - nie udało się dotrzymać.

Kanał wystartuje jeszcze w styczniu

Karolina Szymańska, dyrektorka kanału, zapewnia, że zgodnie z zapowiedziami produkcja wystartuje do końca stycznia, ale nie chce rozmawiać o szczegółach, argumentując, że takie są ustalenia wewnątrz spółki. Przypomina tylko, że termin startu produkcji nie jest równoznaczny z udostępnieniem sygnału widzom, bo zależy to od indywidualnych decyzji operatorów.

O tym, że produkcja kanału ruszy planowo, zapewnia też Ewelina Kachniarz, członkini rady nadzorczej z ramienia inwestora, funduszu Tier Investment.

Andrzej Andrysiak naczelnym News 24 

Press

(fot. archiwum "Press")

Z nieoficjalnych informacji "Pressu" wynika, że stacji udało się już skompletować zespół liczący około 30 osób. Odpowiada za to m.in. redaktor naczelny Andrzej Andrysiak, który swoją funkcję oficjalnie objął na początku stycznia br. News 24 nie podaje jeszcze nazwisk zatrudnionych dziennikarzy.

Nowy kanał ma być telewizją informacyjną z wiadomościami z kraju i ze świata, ale  też anteną udostępniającą miejsce w ramówce samorządom. Ich przedstawiciele będą gościć na antenie. "Będą mogli opowiedzieć np. o tym, jak decyzje władz centralnych wpływają na lokalne społeczności. Będą mogli też chwalić się tym, co u nich się dzieje" - mówiła Press.pl Ewelina Kachniarz, członkini rady nadzorczej Astro.

W uruchomienie należącego do Astro kanału zainwestowała spółka z grupy Tier Investment, która nabyła też udziały w kanale Biznes 24.

(MNIE, 17.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.