Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Fakty po Faktach" słabiej, ale i tak lepsze niż „Gość Wiadomości". A wygrywa Polsat

Widownia "Gościa Wiadomości" wzrosła o 16 tys. do 625 tys. (screen Vod.tvp.pl)

Wzrosła widownia "Gościa Wiadomości" w TVP Info, a spadła "Faktów po Faktach" w TVN 24 i TVN 24 BiS oraz "Gościa Wydarzeń" w Polsacie i Polsat News.

Z danych Nielsen Media wynika, że w okresie 1 września 2021 roku - 10 stycznia 2022 roku "Gość Wiadomości" przyciągał do TVP 1 średnio 625 tys. widzów, czyli o 16 tys. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najwięcej widzów - 950 tys. - zgromadziło wydanie z 10 października 2021 roku z udziałem Pawła Kukiza.

Czytaj też: W 2021 roku najwięcej widzów wybierało "Fakty" TVN

"Fakty po Faktach" oglądało w TVN 24 i TVN 24 BiS średnio 890 tys. widzów, tj. o 91 tys. mniej niż przed rokiem. W TVN 24 widownia programu dochodziła do 981 tys. - tyle osób oglądało rozmowy Katarzyny Kolendy-Zaleskiej z prof. Ewą Łętowską, byłą sędzią Trybunału Konstytucyjnego, oraz politykami Zbigniewem Girzyńskim (koło poselskie Polskie Sprawy) i Izabelą Leszczyną z Koalicji Obywatelskiej.  

Z kolei "Gościa Wydarzeń" w Polsacie i Polsat News śledziło średnio 1,27 mln widzów. Program w ciągu roku stracił 351 tys. widzów. W Polsacie najwięcej widzów - 1,87 mln widzów - oglądało program 6 grudnia 2021 roku z Małgorzata Nawrocką (przewodniczącą rady Fundacji Polsat), prof. Paweł Januszewiczem (konsultantem medycznym Fundacji Polsat) i Stanisławem Janowskim (prezesem Telewizji Polsat).

Czytaj też: Nowszy model. Poprawianie badania oglądalności i walka Kurskiego z Nielsenem

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 14.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.