Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2021 roku najwięcej widzów wybierało "Fakty" TVN

"Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało 2,64 mln widzów (fot. Krzysztof Dubiel/TVN)

W 2021 roku spadła widownia wszystkich programów informacyjnych w porównaniu z 2020 rokiem. Najwięcej widzów wybierało "Fakty" TVN.

"Fakty" w TVN oglądało średnio 2,36 mln widzów, czyli o 317 tys. mniej niż w 2020 roku. Do TVP 1 "Wiadomości" przyciągały średnio 2,01 mln widzów (o 190 tys. mniej), a "Teleexpress" - 1,84 mln (o 150 tys. mniej). "Wydarzenia" w Polsacie śledziło średnio 1,48 mln widzów (o 231 tys. mniej). Z kolei "Panorama" w TVP 2 gromadziła średnio 1,03 mln widzów (o 86 tys. mniej). 

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały średnio 2,64 mln widzów (o 351 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,59 mln widzów (o 338 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,46 mln widzów (o 294 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 1,72 mln widzów (o 292 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,44 mln (o 225 tys. mniej). 

W grupie ogólnej wśród kanałów informacyjnych w 2021 roku prowadził TVN 24, uzyskując 4,95 proc. udziału wobec 5,36 proc. w 2020 roku. Udział TVP Info spadł z 4,82 proc. do 3,99 proc., a Polsat News - z 2,03 proc. do 1,77 proc. Dalej były: TVN 24 BiS - 0,42 proc. (spadek z 0,49 proc.), Polsat News 2 - Wydarzenia 24 (do końca sierpnia 2021 roku Superstacja) - 0,14 proc. (wzrost z 0,05 proc.), Polsat News 2 - 0,1 proc. (0,1 proc. rok wcześniej), TV Republika - 0,07 proc. (wzrost z 0,05 proc.), Telewizja wPolsce.pl - 0,02 proc. (wzrost z 0,01 proc.) i Biznes 24 - 0,01 proc. (nadaje od marca 2020 roku).

W grupie komercyjnej TVN 24 uzyskał 3,08 proc. (spadek z 3,47 proc.), TVP Info - 1,71 proc. (spadek z 2,34 proc.), a Polsat News - 1,47 proc. (spadek z 1,79 proc.).

Dane: Nielsen Media

(KOZ, 10.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.