Komisja Nadzoru Finansowego daje agencjom pięć dni na przygotowanie ofert
KNF sprawuje nadzór nad sektorem bankowym, rynkiem kapitałowym, ubezpieczeniowym i emerytalnym (fot. Adrian Grycuk/Wikipedia)
Komisja Nadzoru Finansowego w trybie zapytania ofertowego wybiera agencję reklamową. Daje im pięć dni roboczych, włączając w to sylwestra.
Ogłoszenie o kampanii pojawiło się na stronach KNF 27 grudnia, oferty można składać do 3 stycznia. KNF szykuje kampanie dotyczącą świadomego inwestowania.
Do zadań agencji ma należeć przeprowadzenie badania potrzeb, doradztwo oraz wsparcie eksperckie przy przygotowaniu dokumentów do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kampanii marketingowej na temat świadomego inwestowania. O wyborze agencji zadecyduje wyłącznie cena, KNF ma do wydania maksymalnie 130 tys. zł.
(AMS, 30.12.2021)