Ministerstwo Klimatu i Środowiska planuje kampanię na temat sprawiedliwej transformacji energetycznej
Głównym celem kampanii ma być uświadomienie społeczeństwa w zakresie działań na rzecz osiągnięcia neutralności klimatycznej przez Polskę (fot. Pexels.com/pl)
Ministerstwo Klimatu i Środowiska wybierze agencje reklamową do realizacji ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej sprawiedliwej transformacji energetycznej.
Głównym celem kampanii ma być uświadomienie społeczeństwa w zakresie działań na rzecz osiągnięcia neutralności klimatycznej przez Polskę oraz przedstawienie założeń polityki energetycznej kraju. Z akcentem na wymiar sprawiedliwej transformacji energetycznej, w tym transformacji niskoemisyjnej regionów węglowych.
Do zadań agencji należeć mają: stworzenie szczegółowej koncepcji kampanii, produkcja spotów reklamowych, które będą wykorzystywane do emisji w telewizji (2x30” i 2x15”), radiu (1x30” i 1x15”), przygotowanie treści na stronę internetową, (Gov.pl/klimat), przygotowanie kreacji i zakup powierzchni reklamowej w kampanii internetowej (w tym social media, VoD), produkcja filmu z realizacji spotów TV (tzw. „making of”) przeznaczonych do emisji w internecie, przygotowanie kreacji i publikacja artykułów sponsorowanych w prasie, w tym w prasie internetowej, stworzenie planu działań z zakresu media relations oraz ich realizacja, przeprowadzenie działań adresowanych do jednostek samorządu terytorialnego i do przedsiębiorców energetycznych oraz operatorów systemów dystrybucyjnych.
Wyceny można wysyłać drogą elektroniczną do 29 grudnia.
(AMS, 21.12.2021)