38-letni wartburg głównym bohaterem spotu Otomoto

(screen Youtube.com/ OTOMOTO)
Bohaterem nowego spotu motoryzacyjnego serwisu z ogłoszeniami Otomoto (Grupa OLX) został 38-letni wartburg.
Spot reklamowy to dwuminutowy reportaż, zainspirowany autentycznym ogłoszeniem sprzedaży leciwego auta. Film ma pokazać, że za każdym pojazdem może kryć się wyjątkowa historia zarówno samochodu, jak i jego właściciela. W spocie poznajemy Ewę, która opowiada o kilkudziesięcioletnim wartburgu - prezencie otrzymanym od dziadka, pierwszego właściciela pojazdu. Spot będzie emitowany w internecie do końca grudnia. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny, koordynację działań PR i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Za zakup mediów - bezpośrednio Otomoto. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, natomiast za zdjęcia odpowiada Michał Palikot z Papaya Films.
(AMS, 21.12.2021)
