Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arskom Sport Brokers i Ganador połączone. Będą funkcjonować jako Arskom

Do klientów Arskom należą m.in. twórcy Kanału Sportowego i siatkarz Wilfredo Leon (fot. materiały prasowe)

Właściciele agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz Ganador zdecydowali o fuzji spółek. Od 2022 roku połączony zespół obu firm będzie funkcjonował pod nazwą Arskom.

Obecni właściciele Arskom (Wojciech Szaniawski, Rafał Romaniuk, Jerzy Dudek i Wojciech Haman) i Ganador (Maciej Sawicki, Zbigniew Boniek, Agnieszka Prachniak, Dariusz Zaremba) obejmą jako grupy proporcjonalnie po 50 procent udziałów w spółce. W zarządzie spółki zasiądą Rafał Romaniuk i Agnieszka Prachniak, natomiast w radzie nadzorczej znajdą się Wojciech Szaniawski, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, oraz Maciej Sawicki, współwłaściciel Ganadora. 

Agnieszka Prachniak wyjaśnia, że połączenie agencji nie tylko pozwoli na dalszy rozwój działalności firmy na polu marketingu sportowego, ale również da szanse na szybszy rozwój w innych dziedzinach. "Mamy wielkie plany, z rozwojem międzynarodowym włącznie" - dodaje Rafał Romaniuk, od 2022 roku prezes połączonej organizacji. 

Do klientów połączonych agencji należą: Kanał Sportowy oraz jego twórcy – Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski – a także Zbigniew Boniek, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Maciej Krawczyk (Footroll) i serwis Meczyki.pl. Natomiast jeśli chodzi o klientów B2B, są to m.in.: HMD Global (producent telefonów Nokia), Fortuna Zakłady Bukmacherskie i Blik.

(KAP, 10.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.