Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arskom Sport Brokers i Ganador połączone. Będą funkcjonować jako Arskom

Do klientów Arskom należą m.in. twórcy Kanału Sportowego i siatkarz Wilfredo Leon (fot. materiały prasowe)

Właściciele agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz Ganador zdecydowali o fuzji spółek. Od 2022 roku połączony zespół obu firm będzie funkcjonował pod nazwą Arskom.

Obecni właściciele Arskom (Wojciech Szaniawski, Rafał Romaniuk, Jerzy Dudek i Wojciech Haman) i Ganador (Maciej Sawicki, Zbigniew Boniek, Agnieszka Prachniak, Dariusz Zaremba) obejmą jako grupy proporcjonalnie po 50 procent udziałów w spółce. W zarządzie spółki zasiądą Rafał Romaniuk i Agnieszka Prachniak, natomiast w radzie nadzorczej znajdą się Wojciech Szaniawski, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, oraz Maciej Sawicki, współwłaściciel Ganadora. 

Agnieszka Prachniak wyjaśnia, że połączenie agencji nie tylko pozwoli na dalszy rozwój działalności firmy na polu marketingu sportowego, ale również da szanse na szybszy rozwój w innych dziedzinach. "Mamy wielkie plany, z rozwojem międzynarodowym włącznie" - dodaje Rafał Romaniuk, od 2022 roku prezes połączonej organizacji. 

Do klientów połączonych agencji należą: Kanał Sportowy oraz jego twórcy – Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski – a także Zbigniew Boniek, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Maciej Krawczyk (Footroll) i serwis Meczyki.pl. Natomiast jeśli chodzi o klientów B2B, są to m.in.: HMD Global (producent telefonów Nokia), Fortuna Zakłady Bukmacherskie i Blik.

(KAP, 10.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.