Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jedynie pięć filmów z projektu SDP przekroczyło próg 400 wyświetleń. Projekt kosztował 258 tys. zł

W jednym z wywiadów Jan Pospieszalski przyznał, że odmówił szczepienia przeciwko Covid-19 (screen YouTube/SDP)

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zakończyło cykl wywiadów z dziennikarzami - twórcami kultury pt. "SDP Cafe-podaj dalej...". Łącznie powstało 36 wideo. Jedynie pięć z nich zostało wyświetlonych na YouTube więcej niż 400 razy. 

Wywiad z Janem Pospieszalskim, który zamykał serię, obejrzano 27 tys. razy, a rozmowę z Wojciechem Cejrowskim oglądano 39 tysięcy razy. Poza tym spotkania z Przemysławem Babiarzem, Dominiką Ćosić i pierwszy wywiad w ramach projektu z Anną Popek zebrały ponad tysiąc wyświetleń na YouTube. Pozostałe 31 wideorozmów zostało wyświetlonych łącznie około 4,5 tysiąca razy.

Kanał YouTube SDP istnieje od 2018 roku. Przypomnijmy, że na projekt "Dziennikarze - twórcy kultury" Stowarzyszenie otrzymało dotację z Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w wysokości 258 tys. zł. Była to druga pod względem wysokości kwota, jaką resort przyznał w ramach programu "Edukacja kulturalna", który ma "wspierać zadania z zakresu edukacji kulturalnej". 

Krzysztof Skowroński, prezes SDP, był nieosiągalny i nie odpowiedział na nasze pytania, czy stowarzyszenie jest zadowolone z wyników oglądalności. Jolanta Hajdasz, wiceprezeska SDP, poprosiła o pytania mailem, ale te pozostały bez odpowiedzi.

Patronami medialnymi projektu były m.in. TV Republika, wPolityce.pl i "Do Rzeczy", jednak wpisując w wyszukiwarkę Google frazę z nazwą patrona i SDP Cafe, można znaleźć tylko jeden artykuł informujący o starcie projektu (na Dorzeczy.pl). Nie znaleźliśmy również żadnych postów promujących wywiady na fanpage'ach należących do tych mediów. Warto też zwrócić uwagę, że kolejny patron - Kulturalni.pl to strona internetowa Domu Kultury w Piasecznie. Na niej również nie wyeksponowano informacji o projekcie SDP.  

(KAP, 03.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.