Rozpoczęła się kampania Warty, pierwsza zrealizowana przez BBDO
W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne (fot. materiały prasowe)
1 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Jej autorem jest agencja BBDO, która zdobyła to zlecenie w przetargu, i jest to jej pierwsza realizacja dla tego klienta.
Emitowane w telewizji i internecie spoty mają promować ubezpieczenia komunikacyjne, jak np. samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek. Warta podkreśla w spotach, że sytuacje takie jak stłuczka czy kradzież samochodu mogą zdarzyć się każdemu z nas. Dlatego tak ważne jest odpowiednio dobrane ubezpieczenie, które zapewni ochronę finansową. Uzupełnieniem idei kampanii jest nowy claim marki: "Warto dobrze się ubezpieczyć".
W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Jej uzupełnieniem będą materiały reklamowe dotyczące ubezpieczeń na życie. Spoty będą obecne w telewizji i internecie (w tym social media i YouTube). Kampania będzie również wykorzystywała formaty banerowe, mailing oraz działania PR.
Za przygotowanie spotów odpowiedzialny był zespół Warty oraz agencja BBDO. W filmach wykorzystano również materiały graficzne przygotowane przez agencję MullenLowe Warsaw, która obsługuje Wartę w ramach stałej umowy. Spoty wyreżyserowane przez Martę Pruską wyprodukowała firma Film Produkcja. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom (tv) i Media Republic (internet). Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2 Create, natomiast w zakresie PR firmę wspiera agencja Clue PR.
Ostatnio za obsługę reklamową Warty odpowiadała agencja reklamowa MullenLowe Warsaw.
(AMS, 02.12.2021)