Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont, Konrad Dorabialski został co-leadem

O nowych rolach Dorabialskiego i Sasdi poinformował Tomas Lauko, prezes Publicis Groupe CEE (fot. materiały prasowe)
Le Pont (co po francusku oznacza most) będzie ułatwiać dostęp do usług i wiedzy trzech centrów kompetencyjnych Publicis Groupe. Platforma będzie działać pod kierownictwem biznesowym Konrada Dorabialskiego i Helgi Sasdi.
W ramach Le Pont będzie funkcjonowało 600 ekspertów związanych z agencjami Publicis Groupe. Departamenty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach będą integrować działania z zakresu commerce, contentu, produkcji, danych, technologii i kreacji.
Ofertą nowej platformy zarządzać będą Helga Sasdi, prezeska Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Nadal będą odpowiedzialni za swoje dotychczasowe obowiązki w lokalnych działach grupy.
(KAP, 02.12.2021)
