Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Nie" na kilka godzin zniknął z Twittera. Powodem miał być "obraźliwy wpis"

Redaktorem naczelnym tygodnika "Nie" jest Jerzy Urban (fot. Piotr Molęcki/East News)

We wtorek Twitter na kilka godzin zablokował profil tygodnika "Nie". Powodem miała być obraźliwa treść zamieszczona na jego profilu. To pierwszy ban dla tygodnika w tym serwisie.

Blokada publikacji wpisów obowiązywała przez około 11 godzin, a samo konto zniknęło na 3-4 godziny. - Gdy zobaczyłem, że dostałem blokadę, odwołałem się zgodnie z procedurami - opisuje Michał Marszał, który prowadzi social media tygodnika "Nie". Podkreśla, że administracja serwisu początkowo zapowiadała, że wyjaśnienie sprawy może potrwać kilka dni. - Mam wrażenie, że udało się to załatwić szybciej dzięki pospolitemu ruszeniu użytkowników Twittera - ocenia.

Według Twittera wpis tygodnika z 21 listopada miał zawierać obraźliwe treści. Serwis w przesłanej wiadomości umieścił link do kwestionowanego tweeta. - Po kliknięciu w niego nic się jednak nie wyświetlało, więc nadal nie wiem, o który wpis chodzi. Czekam na wyjaśnienia - mówi Marszał. Nie wyklucza, że do blokady mogło dojść po masowych zgłoszeniach użytkowników serwisu. To mechanizm podobny do stosowanego na Facebooku. Tam posty też są blokowane, jeśli zostaną wiele razy zgłoszone przez użytkowników jako łamiące regulamin.

Profil tygodnika "Nie" na Twitterze funkcjonuje od października 2012 roku. Obserwuje go ponad 254 tys. osób. Są na nim zamieszczane głównie satyryczne komentarze i memy.

(MNIE, 01.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.