Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Nie" na kilka godzin zniknął z Twittera. Powodem miał być "obraźliwy wpis"

Redaktorem naczelnym tygodnika "Nie" jest Jerzy Urban (fot. Piotr Molęcki/East News)

We wtorek Twitter na kilka godzin zablokował profil tygodnika "Nie". Powodem miała być obraźliwa treść zamieszczona na jego profilu. To pierwszy ban dla tygodnika w tym serwisie.

Blokada publikacji wpisów obowiązywała przez około 11 godzin, a samo konto zniknęło na 3-4 godziny. - Gdy zobaczyłem, że dostałem blokadę, odwołałem się zgodnie z procedurami - opisuje Michał Marszał, który prowadzi social media tygodnika "Nie". Podkreśla, że administracja serwisu początkowo zapowiadała, że wyjaśnienie sprawy może potrwać kilka dni. - Mam wrażenie, że udało się to załatwić szybciej dzięki pospolitemu ruszeniu użytkowników Twittera - ocenia.

Według Twittera wpis tygodnika z 21 listopada miał zawierać obraźliwe treści. Serwis w przesłanej wiadomości umieścił link do kwestionowanego tweeta. - Po kliknięciu w niego nic się jednak nie wyświetlało, więc nadal nie wiem, o który wpis chodzi. Czekam na wyjaśnienia - mówi Marszał. Nie wyklucza, że do blokady mogło dojść po masowych zgłoszeniach użytkowników serwisu. To mechanizm podobny do stosowanego na Facebooku. Tam posty też są blokowane, jeśli zostaną wiele razy zgłoszone przez użytkowników jako łamiące regulamin.

Profil tygodnika "Nie" na Twitterze funkcjonuje od października 2012 roku. Obserwuje go ponad 254 tys. osób. Są na nim zamieszczane głównie satyryczne komentarze i memy.

(MNIE, 01.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.