Dagmara Witek-Kuśmider w jury Gerety Awards 2022
Dagmara Witek-Kuśmider z agencją Publicis jest związana ponad 20 lat (fot. materiały prasowe)
Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative director w Publicis Worldwide, została zaproszona do udziału w jury Gerety Awards.
Pełny skład jurorski będzie ogłoszony w styczniu 2022 roku.
- Rynek się zmienił i żeby nadal odpowiadać na jego potrzeby, też musimy się zmienić, a to wymaga od nas nowej organizacji. Potrzebna jest nowa struktura i sposoby działania. Inaczej organizujemy pracę kreacji, która teraz będzie bardziej opierała się na group headach, zarządzających swoimi zespołami - wyjaśniła Kamila Roszkowska, managing partner Publicisu. Szczegóły na temat nowej organizacji działu kreacji są dopracowywane, wkrótce zostanie ogłoszona finalna struktura.
Dagmara Witek-Kuśmider z agencją Publicis jest związana ponad 20 lat (od września 2001 roku). W sierpniu 2020 roku awansowała ze stanowiska deputy creative director, które pełniła przez prawie pięć lat, na creative director. W styczniu br. przejęła pełne zarządzanie 35-osobowym działem kreacji Publicisu jako chief creative officer (Paweł Merecz zakończył pracę w agencji).
Gerety Awards to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego twórcami są Lucía Ongay i Joe Brooks, przez lata związani z Epica Awards. Do konkursu można zgłaszać prace z każdej agencji, bez względu na płeć autorów, ale ambasadorkami i jurorkami w konkursie są wyłącznie kobiety.
(AMS, 30.11.2021)