Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zenith wygrywa przetarg FoodCare

Gellwe to obok Frugo i Black najpopularniejsza marka należąca do FoodCare (fot. materiały prasowe)

Należąca do Publicis Group agencja mediowa Zenith zajmie się obsługą mediową marki Gellwe, jednego z produktów w portfolio FoodCare.

Zenith będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie oraz zakup mediów tradycyjnych dla Gellwe. Agencja współpracowała już z marką w latach 2017-2020. Wtedy odpowiadała za strategiczne planowanie i zakup mediów w TV, radiu, internecie, OOH i kinie.

Przetarg dotyczył realizacji kampanii telewizyjnej, ale obowiązki wygranej agencji zostały poszerzone. Zenith zaplanuje i zakupi również pozostałe media offline. Start pierwszej wspólnej kampanii promującej markę Gellwe został zapowiedziany na grudzień.

(KAP, 29.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.