Apel wydawców o implementację dyrektywy anty-SLAPP  |  Trump w końcówce kampanii groził redakcjom  |  Część gospodarstw nadal nie wymieniło odbiorników  |  Rankomat.pl startuje z przetargiem  |  Wyniki programu "Twoja twarz brzmi znajomo"  |  Zmniejsza się przewaga TVP Seriale  |  Przejście z TVP do Endemol Shine Polska  |  Sprzedaż dzienników ogólnopolskich  |  Zespół Prime Video w Polsce  |  Radio Rock FM Leszka Kozioła może ruszyć  |  TVP 3 Warszawa z programem Katarzyny Bosackiej  |  Szefowa serwisu Infor.pl  |  Onet tworzy cykl podcastów  |  Content "Wyborczej" i Gazety.pl posłuży w budowie modelu językowego na potrzeby AI  |  Social media napędzają sprzedaż  |  Firma U Jędrusia prowadzi przetarg  |  Małopolska poszukuje agencji  |  PKO Bank Polski potwierdził wybór  |  "Financial Times" mianuje naczelnego  |  Pracownicy techniczni "The New York Times" kończą strajk – bez porozumienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Apel wydawców o implementację dyrektywy anty-SLAPP  |  Trump w końcówce kampanii groził redakcjom  |  Część gospodarstw nadal nie wymieniło odbiorników  |  Rankomat.pl startuje z przetargiem  |  Wyniki programu "Twoja twarz brzmi znajomo"  |  Zmniejsza się przewaga TVP Seriale  |  Przejście z TVP do Endemol Shine Polska  |  Sprzedaż dzienników ogólnopolskich  |  Zespół Prime Video w Polsce  |  Radio Rock FM Leszka Kozioła może ruszyć  |  TVP 3 Warszawa z programem Katarzyny Bosackiej  |  Szefowa serwisu Infor.pl  |  Onet tworzy cykl podcastów  |  Content "Wyborczej" i Gazety.pl posłuży w budowie modelu językowego na potrzeby AI  |  Social media napędzają sprzedaż  |  Firma U Jędrusia prowadzi przetarg  |  Małopolska poszukuje agencji  |  PKO Bank Polski potwierdził wybór  |  "Financial Times" mianuje naczelnego  |  Pracownicy techniczni "The New York Times" kończą strajk – bez porozumienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Apel wydawców o implementację dyrektywy anty-SLAPP  |  Trump w końcówce kampanii groził redakcjom  |  Część gospodarstw nadal nie wymieniło odbiorników  |  Rankomat.pl startuje z przetargiem  |  Wyniki programu "Twoja twarz brzmi znajomo"  |  Zmniejsza się przewaga TVP Seriale  |  Przejście z TVP do Endemol Shine Polska  |  Sprzedaż dzienników ogólnopolskich  |  Zespół Prime Video w Polsce  |  Radio Rock FM Leszka Kozioła może ruszyć  |  TVP 3 Warszawa z programem Katarzyny Bosackiej  |  Szefowa serwisu Infor.pl  |  Onet tworzy cykl podcastów  |  Content "Wyborczej" i Gazety.pl posłuży w budowie modelu językowego na potrzeby AI  |  Social media napędzają sprzedaż  |  Firma U Jędrusia prowadzi przetarg  |  Małopolska poszukuje agencji  |  PKO Bank Polski potwierdził wybór  |  "Financial Times" mianuje naczelnego  |  Pracownicy techniczni "The New York Times" kończą strajk – bez porozumienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BNG będzie upraszczać strukturę, ale nie planuje zwolnień

Kacper Kłos podkreśla, że restrukturyzacja nie będzie się wiązała ze zwolnieniami (fot. Przemek Chudkiewicz)

Brand New Galaxy, niezależny holding agencji marketingowych i technologicznych, koncentruje struktury poprzez integrację kilku spółek.

Jak wyjaśnia Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy, zabieg ten ma na celu skupienie się BNG na dwóch podstawowych kompetencjach grupy: e -commerce i digitalu.

- To zabieg przede wszystkim biznesowy, który ma swoje odzwierciedlenie w obszarze administracyjno-prawnym - tłumaczy Kłos. – Koncentrujemy swoje usługi wokół e-commerce i digital, aby jeszcze lepiej obsługiwać rosnące portfolio globalnych i regionalnych klientów oraz łatwiej i efektywniej zarządzać strukturą, która będzie prostsza, sprawniejsza i oczywiście tańsza.

Pod marką Spacecamp (agencja digital) będą zintegrowane dotychczasowe zespoły spółek Life on Mars (dom produkcyjny Fashion & Beauty) i New Gravity (software house). Do agencji e-commerce Pathfinder 23 zaś zostanie dołączona Synthrone - platforma automatyzacji e-commerce.

Kłos podkreśla, że planowana restrukturyzacja na żadnym poziomie nie będzie się wiązała z redukcją personelu. - W wyniku tego ruchu nie zwolnimy nikogo, wszyscy pracownicy łącząnych spółek przejdą do nowej struktury, co więcej do nowej struktury wciąż szukamy świetnych specjalistów.
Dotyczyć to będzie także osób zarządzających dotychczas Life on Mars, New Gravity i Synthrone. - Wszyscy nadal będą pełnić stanowiska zarządcze w ramach nowego ułożenia w grupie, choć ich stanowiska będą inaczej określone - podkreśla Kłos.
Dodaje, że połączenie spółek nie oznacza likwidacji marek Life on Mars, New Gravity i Synthrone - zostaną zachowane , ale jako kompetencja, a nie osobna marka.
Restrukturyzacja w ramach BNG ma być zakończona do końca 2021 roku.

Brand New Galaxy została założona w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 500 pracowników i ma siedziby na trzech kontynentach. Holding jest członkiem Stagwell Global Affiliates. Do BNG należą: Pathfinder 23 - agencja e-commerce; Life on Mars - dom produkcyjny Fashion & Beauty; Spacecamp - agencja digital; Synthrone - platforma automatyzacji e-commerce; Voyager - agencja e-business, New Gravity – software house; Robonauts Pictures - dom produkcyjny ze specjalizacją e-commerce; Content26 - Amazon content & advertising; Man on the Moon - HR Agency oraz Brand New Galaxy MEA (regionalne biuro w Dubaju) i Brand New Galaxy AMS (regionalne biuro w Amsterdamie).

(AMS, 24.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.