Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

“Nie bądź botem. Włącz myślenie!” - ruszyła kampania przeciwko fake newsom w sieci

(screen Youtube.com/ Stowarzyszenie Demagog)

Martin Stankiewicz, Kasia Gandor, Marcin Napiórkowski, Crazy Nauka (Ola i Piotr Stanisławscy) zostali ambasadorami kampanii społecznej Stowarzyszenia Demagog pod hasłem "Nie bądź botem. Włącz myślenie!".

Demagog to polska organizacja fact-checkingowa, która codziennie weryfikuje fałszywe informacje pojawiające się w sieci. Teraz fact-checkerzy postanowili pokazać, jak można samemu przeciwdziałać dezinformacji. Filmiki z poradami od ambasadorów można zobaczyć na kanale YouTube Demagoga oraz na stronie www.niebadzbotem.pl, na której można też znaleźć więcej porad, jak nie dać się nabrać i nie przesyłać dalej niezweryfikowanych informacji oraz w jaki sposób szukać tych prawdziwych i rzetelnych.

Kampania "Nie bądź botem. Włącz myślenie!" potrwa do końca 2021 roku.

(AMS, 23.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.