Internetowa wróżka Velessa rozstrzyga branżowy spór
Agencja wynajęła internetową wróżkę Valessę, która wróży za pomocą kart tarota (screen: Youtube/Wróżka Velessa)
Spór o to, co jest ważniejsze w reklamie, czy są to media, czy kreacja – od lat dzieli branżę reklamową. Agencja BeDigital wynajęła wróżkę, by ta raz na zawsze rozstrzygnęła ten dylemat.
Agencja wynajęła internetową wróżkę Velessę, która wróży za pomocą kart tarota. Ta orzekła, że jednak ważniejsze są media, ale kreacja - też jest ważna.
- I tym oto sposobem wróżka Velessa, która rozstrzygała już takie kwestie, jak: „czy programiści skończą w tym roku nową stronę Kaboompics” czy „Co stuka w silniku na wolnych obrotach?”, tym razem tłumaczy, co jest ważniejsze w reklamie – kreacja czy media - mówi Dominika Akonom, head of creative team. - Agencja BeDigital, która poza prężnie działającym działem mediowym buduje również dział kreatywny, uważa, że pozornie sprzeczne kwestie powinny się uzupełniać i do tego też dąży - dodaje Akonom.
(AMS, 17.11.2021)