2012 Agency i TalentMedia przygotowały kampanię dla marki Vivo

(screen Youtube.com/ vivo Polska)
W kampanii marki Vivo autorstwa 2012 Agency wystąpili tiktokerzy Sandra Maliszewska, Kamil "Dancingsfinks" Szpejenkowski i youtuberka Zuza Borucka, a współpracę z nimi nadzorowała należąca do grupy LTTM agencja TalentMedia.
Promowany telefon Vivo V21 jest przedstawiany jako "idealny dla twórców internetowych" w związku z ulepszonym modelem aparatu oraz z dodatkowymi lampami LED, które mają ułatwiać tworzenie wysokiej jakości materiałów wideo i zdjęć. W ramach kampanii powstały spoty, w których influencerzy testują możliwości telefonu, materiały POS i outdoor.
Bartosz Dziedzic wyprodukował utwór muzyczny stworzony na potrzeby promocji, do którego wokale dograł Jakub Szmajkowski z zespołu "4Dreamers". Koncepcja kreatywna została stworzona przez 2012 Agency, a współpracą z influencerami zajęła się agencja TalentMedia (grupa LTTM). Spoty wideo wyprodukował dom produkcyjnych Papaya Film.
(KAP, 10.11.2021)
