AMS poszerzy ofertę w Gdańsku i posadzi drzewa
Jednym z elementów współpracy AMS z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni będzie zasadzenie drzew (fot. materiały prasowe)
Nośniki z segmentu premium oraz powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych poszerzą ofertę handlową AMS w Gdańsku. To efekt wygranych przez firmę przetargów przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni już po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej. Jednym z elementów współpracy będzie zasadzenie drzew.
Na ulice Gdańska wrócą wolno stojące nośniki reklamowe z segmentu premium, które w swojej ofercie ma AMS. Firma w postępowaniu przetargowym dotyczącym umieszczania nośników reklamowych w pasach drogowych wygrała siedem z 14 oferowanych przez miasto pakietów. Możliwość umieszczania nośników w pasach drogowych to kolejny etap porządkowania przestrzeni publicznej zgodnie z Uchwałą Krajobrazową Gdańska.
Tam, gdzie jest to dozwolone, będą mogły stanąć nośniki o formie i wymiarach zgodnych z uchwałą. Firmy, które wygrały przetarg, oprócz wniesienia opłaty za możliwość ustawienia nośników, zobowiązały się do posadzenia w pasach zieleni drzew (i ich pielęgnacji). Dzięki temu posadzonych zostanie 170 drzew.
Z kolei w postępowaniu konkursowym dotyczącym obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight, AMS wygrał pakiet 153 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska.
(AMS, 28.10.2021)