Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Madogz i AdRebellion wspólnie tworzą agencję Jellyfilmz

Madogz i Jellyfilmz wejdą w skład Grupy Madogz (fot. Pixabay.com)

W wyniku połączenia kompetencji Madogz i agencji AdRebellion powstała agencja wideo Jellyfilmz. Madogz i Jellyfilmz wejdą w skład Grupy Madogz, która ma realizować zintegrowane kampanie marketingowe.

Agencja Jellyfilmz będzie działała w strukturach Madogz od listopada br. Nowy podmiot powstać ma na bazie agencji AdRebellion wyspecjalizowanej w produkcji materiałów wideo na potrzeby kanałów online. Za projekt będzie odpowiedzialny Paweł Ostrowski, CEO i współzałożyciel agencji Madogz.

Trzon zespołu Jellyfilmz stworzą byli zarządzający agencją AdRebellion: Karol Modzelewski, creative lead/partner, Marcin Nagraba, strategy lead/partner, Maciej Wróblewski, new business lead/partner.

"Zależało nam na znalezieniu komplementarnego partnera, który pozwoli nam rozszerzyć zakres usług oferowanych naszym klientom" – wyjaśnia Karol Modzelewski.

Dla Madogz utworzenie Jellyfilmz oznacza możliwość znacznego rozwinięcia działalności w zakresie produkcji wideo do kanałów online i offline.

W efekcie powstania Jellyfilmz Madogz tworzy grupę, w skład której wejdą agencja wideo oraz agencja full service wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital (strategia, kreacja, komunikacja wizualna) i public relations.

Powstanie grupy wpłynąć ma nie tylko na zwiększenie kompetencji Madogz w zakresie produkcji wideo, ale również na poszerzenie portfolio klientów. Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez Madogz należą Gaspol, Otomoto i Kompania Piwowarska. Z kolei zespół  Jellyfilmz ma na koncie projekty realizowane dla takich marek, jak: IKEA, K2, Segafredo i Seni (Grupa TZMO).

(AMS, 27.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.