Madogz i AdRebellion wspólnie tworzą agencję Jellyfilmz
Madogz i Jellyfilmz wejdą w skład Grupy Madogz (fot. Pixabay.com)
W wyniku połączenia kompetencji Madogz i agencji AdRebellion powstała agencja wideo Jellyfilmz. Madogz i Jellyfilmz wejdą w skład Grupy Madogz, która ma realizować zintegrowane kampanie marketingowe.
Agencja Jellyfilmz będzie działała w strukturach Madogz od listopada br. Nowy podmiot powstać ma na bazie agencji AdRebellion wyspecjalizowanej w produkcji materiałów wideo na potrzeby kanałów online. Za projekt będzie odpowiedzialny Paweł Ostrowski, CEO i współzałożyciel agencji Madogz.
Trzon zespołu Jellyfilmz stworzą byli zarządzający agencją AdRebellion: Karol Modzelewski, creative lead/partner, Marcin Nagraba, strategy lead/partner, Maciej Wróblewski, new business lead/partner.
"Zależało nam na znalezieniu komplementarnego partnera, który pozwoli nam rozszerzyć zakres usług oferowanych naszym klientom" – wyjaśnia Karol Modzelewski.
Dla Madogz utworzenie Jellyfilmz oznacza możliwość znacznego rozwinięcia działalności w zakresie produkcji wideo do kanałów online i offline.
W efekcie powstania Jellyfilmz Madogz tworzy grupę, w skład której wejdą agencja wideo oraz agencja full service wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital (strategia, kreacja, komunikacja wizualna) i public relations.
Powstanie grupy wpłynąć ma nie tylko na zwiększenie kompetencji Madogz w zakresie produkcji wideo, ale również na poszerzenie portfolio klientów. Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez Madogz należą Gaspol, Otomoto i Kompania Piwowarska. Z kolei zespół Jellyfilmz ma na koncie projekty realizowane dla takich marek, jak: IKEA, K2, Segafredo i Seni (Grupa TZMO).
(AMS, 27.10.2021)