NaTemat i Screen Network alarmują w sprawie zmian klimatycznych
W ramach kampanii wykorzystywane są dwa ekrany reklamowe w centrum Warszawy (fot. materiały prasowe)
Redakcja NaTemat.pl we współpracy ze Screen Network uruchomiła kampanię społeczną, w której mówi o zmianach klimatycznych i katastrofach ekologicznych.
20 października br. na ekranach zainstalowanych na hotelu Marriott w Warszawie pojawił się zegar, który odlicza czas do momentu, w którym klimat Ziemi zmieni się nieodwracalnie. Tego typu zegary pojawiły się w 2020 roku w Nowym Jorku, Seulu i Glasgow. Akcja wykorzystuje dwa ekrany należące do Screen Network - na jednym tzw. ClimaTock odlicza czas, na drugim są wyświetlane informacje przypominające niedawne katastrofy klimatyczne - takie jak pożary w Australii czy tegoroczna powódź w środkowej Europie. Grupa NaTemat zapowiada, że w jej serwisach będą publikowane teksty związane z tematyką klimatyczną i ekologiczną.
(KAP, 21.10.2021)