"Internetowe porady Roberta Makłowicza" - OLX startuje z kampanią edukacyjną
Robert Makłowicz edukuje odbiorców na temat zagrożeń czyhających w sieci (screen YouTube.com/Havaswarsaw)
OLX startuje z kampanią edukacyjną i przestrzega przed oszustwami w sieci.
Od wczoraj (18 października) trwa kampania edukacyjna serwisu OLX. Głównym bohaterem spotów jest Robert Makłowicz, który edukuje odbiorców na temat zagrożeń czyhających w sieci. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Warsaw, a spot zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Działania reklamowe obejmują internet.
„Internetowe porady Roberta Makłowicza” to kampania, w której OLX identyfikuje potencjalne rodzaje oszustwa, z którymi mogą spotkać się wszyscy użytkownicy w wirtualnym świecie: socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing, czy kradzież tożsamości. Cztery spoty opowiadają historię czterech bohaterów o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem. Osoby te doświadczyły w internecie próby oszustwa, ale dzięki swojej czujności nie dały złapać się w pułapkę.
(AMS, 18.10.2021)