Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natsu i Spotlight Agency przekazały 25 tys. zł Centrum Praw Kobiet

Przekazanie kwoty 25 138,21 zł odbyło się w piątek 15 października (screen Youtube.com/Natsu)

Natalia "Natsu" Karczmarczyk i agencja influencer marketingu Spotlight przekazały wynagrodzenie z gali MMA, w której walczyła influencerka, na wsparcie Fundacji Centrum Praw Kobiet.

Kwota, która wyniosła ponad 25 tys. zł została przekazana w siedzibie fundacji 15 października. Jest to całe wynagrodzenie ze sprzedaży pay-per-view, jakie otrzymała Karczmarczyk i reprezentująca ją agencja za walkę w trakcie gali High League, która odbyła się pod koniec sierpnia. O tym, że zarobione pieniądze zostaną przekazane na cele społeczne, influencerka informowała już przed walką, ostatecznego wyboru dokonali fani Natsu. 

Press

(fot. materiały prasowe)

Darowizna wspomoże bieżące działania i projekty, które mają na celu przeciwdziałanie wszelkim formom agresji i dyskryminacji wobec kobiet. "Centrum Praw Kobiet zajmuje się nie tylko bieżącą pomocą, ale również profilaktyką poprzez świetnie przygotowane kampanie" wyjaśniła Karczmarczyk. Jedną z nich jest kampania "Równe Związki", która ma na celu edukowanie młodych osób na temat związków i doświadczeń seksualnych.

(KAP, 18.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.