Spotlight Agency i Team X wprowadzają do Biedronki brandowane soki
Produkty sygnowane nazwą Team X są dostępne w sklepach sieci Biedronka (fot. materiały prasowe)
Spotlight Agency i influencerzy z Team X wprowadzają na rynek serię naturalnych soków o obniżonej zawartości cukru, dostępnych w sieci sklepów Biedronka.
Launch produktów odbył się 28 grudnia i będzie promowany dwumiesięczną kampanią influencerską stworzoną przez agencję Spotlight. W ramach promocji powstał teledysk lokujący produkt, który zadebiutuje dzisiaj o godzinie 16 na kanale YouTube Team X. W najbliższych tygodniach reklamy będą pojawiać się również w mediach społecznościowych wszystkich członków grupy influencerskiej.
Team X to grupa młodych twórców, którzy mieszkają w podwarszawskiej willi - Domu X - tworząc wspólnie materiały wideo i muzykę, działając w podobny sposób jak Ekipa stworzona przez Friza.
Założycielem Teamu X jest Stuart "Stuu" Alexander Kluz-Burton, który posiada ponad 4,3 mln subskrybentów na swoim kanale YouTube. Za prowadzenie działań marketingowych zespołu odpowiedzialna jest agencja Spotlight.
(KAP, 29.12.2021)