Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata na zagranicznych rynkach
Zagraniczne kampanie to lokalne wersje polskich działań promocyjnych marki (fot. materiały prasowe)
Należąca do Ajinomoto Poland marka zup instant Oyakata uruchomiła kampanię wizerunkową, której celem jest ekspansja marki na zagraniczne rynki. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiedzialne są agencje należące do Group One.
Agencja mediowa Value i agencja marketingu technologicznego i e-commerce SalesTube są odpowiedzialne za zakup mediów na pięciu zagranicznych rynkach: niemieckim, włoskim, czeski, rumuńskim, a od stycznia również rosyjskim.
Prowadzone tam kampanie to dostosowane lokalnie wersje polskiej akcji "Smak Japonii, O YA". W ramach działań promocyjnych zaplanowano emisję spotów na YouTube, Facebooku, Instagramie, TikToku, Twitchu, a także reklamy w displayu. Na wybranych rynkach przeprowadzone będą również Google Brand Lift, które pozwolą zmierzyć efekty kampanii przeprowadzonej na YouTube.
(KAP, 15.10.2021)