Booksy rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową
Booksy zachęca w kampanii klientów do porzucenia tradycyjnych metod rezerwacji wizyt (fot. materiały prasowe)
Booksy, firma oferująca aplikację do rezerwacji wizyt w branży hair & beauty, rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią.
Booksy zachęca w niej klientów do porzucenia tradycyjnych metod rezerwacji wizyt i postawienia na wygodę rezerwacji online. Kampania ma za zadanie edukowanie klientów w zakresie rezerwacji online oraz możliwość dotarcia do osób, które wciąż rezerwują wizyty w tradycyjny sposób. Booksy podkreśla wygodę swojego rozwiązania, oszczędność czasu oraz możliwość porównania wielu ofert z branży beauty.
Kampania, która potrwa do końca roku, realizowana jest w internecie, obejmie m.in. największe portale (m.in. Interia, Wp.pl, OLX, Pudelek, Onet.pl), YouTube, Vinted, platformy społecznościowe (TikTok) oraz mailingi do określonych grup konsumentów. Spot nakręcony w Warszawie przeznaczony będzie do internetu oraz social mediów. W listopadzie marka rozpoczyna również kampanię OOH w trzech polskich miastach - Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Booksy zapowiada również rozszerzenie działań promocyjnych w nadchodzącym roku. Spot promujący markę stworzony został w dwóch wersjach, skierowanych do kobiet i mężczyzn.
Koncepcją kreatywną i przygotowaniem kreacji, w tym produkcją spotów, zajęła się agencja Spot and Dot. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Sales & More, natomiast mediami offline zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
(AMS, 14.10.2021)