16 prac z Polski na short listach Golden Drum
Agencja Gong otrzymała nominację za kampanię dla Netflixa "The art of stealing" w kategorii Out of home (fot. materiały prasowe)
Z 56 prac zgłoszonych przez 11 polskich agencji o nagrody powalczy 16 - wynika z short list festiwalu reklamowego Golden Drum.
Syrena Communications Warsaw otrzymała dwie nominacje za kampanię "The Death of the Warsaw Palm" dla UNEP GRID-Warsaw Centre w kategoriach Social Good (Non-profit Social Good) i Genius Loci/Local Spirit.
Agencja McCann została nominowana za kampanię "Safe Waze 2 Shop" dla Mastercard w dziewięciu kategoriach: Digital, Mobile & Technology (Apps and Mobile Content); Digital, Mobile & Technology (Digital & Mobile Creativity); Engagement (Creative use of Data); Engagement (Real-time engagement); e/mCmmerce, Community & use of experience (Community Management); COVID-19; Health & Wellness (Health & Wellness Tech); Activation (Mobile Activation); Innovation (Innovative use of Technology).
McCann nominowano też za kampanię "The Future Peasants" przygotowaną dla Storytel, Mastercard i Gazeta.pl w kategoriach Genius Loci/Local Spirit i Social Good (Profit Social Good).
Z kolei agencja Gong otrzymała nominację za kampanię dla Netflixa "The art of stealing" w kategorii Out of home (OOH) (Media & Entertainment).
Festiwal Golden Drum do tej pory odbywał się w słoweńskim Portorożu, ale w tym roku jest prowadzony w formule online.
(BAE, 14.10.2021)