Wedel poszerzył współpracę z Saatchi & Saatchi o nowe rynki

(screen Youtube.com/Wedel)
Producent słodyczy, firma Lotte Wedel, poszerzyła współpracę ze swoją wiodącą agencją Saatchi & Saatchi.
Agencja, poza Polską, odpowiada też za działania komunikacyjne Wedla w Kosowie i Rumunii.
W ub.r. S&S wygrała przetarg Wedla, który obejmował kompleksową obsługę wizerunku marki E. Wedel i jej produktów (poza PR i digital). W 2021 roku Saatchi & Saatchi odpowiadała m.in. za kampanię informującą o jubileuszu 170 lat Wedla na rynku. Z tej okazji agencja wprowadziła platformę komunikacji dla marki: "Czas na przyjemność". Działania rozpoczęły się 60-sekundowym spotem na temat wartości i historii brandu. W ramach rozwoju portfolio zbudowano komunikację dla nowych wariantów produktów spod znaku Wedla.
(AMS, 12.10.2021)
