Kampania "Efekt1butelki" zachęca do oddawania butelek zwrotnych
Firma zaangażowała do kampanii mikro- i nanoinfluencerów (fot. materiały prasowe)
Kompania Piwowarska w kampanii edukacyjnej zachęca do oddawania butelek zwrotnych.
Kampania wyjaśnia, że szkło jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia, a wyrzucenie butelki zwrotnej do kosza na śmieci jest stratą cennego surowca. Kompania Piwowarska w kampanii edukacyjnej zachęca konsumentów do oddawania butelek zwrotnych, przekonując, że każda butelka ma znaczenie.
Firma zaangażowała do kampanii mikro- i nanoinfluencerów, a także Malwinę Wędzikowską i Vienia, którzy pokażą, jak wygląda proces zwrotu butelki. Na potrzeby kampanii wygenerowano hashtag #efekt1butelki, którym jest oznaczona komunikacja w mediach społecznościowych firmy.
Partnerem projektu jest Interseroh. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja 38 Content Communication, a za działania z influencerami BrandLift.
(AMS, 11.10.2021)