Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Efekt1butelki" zachęca do oddawania butelek zwrotnych

Firma zaangażowała do kampanii mikro- i nanoinfluencerów (fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska w kampanii edukacyjnej zachęca do oddawania butelek zwrotnych.

Kampania wyjaśnia, że szkło jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia, a wyrzucenie butelki zwrotnej do kosza na śmieci jest stratą cennego surowca. Kompania Piwowarska w kampanii edukacyjnej zachęca konsumentów do oddawania butelek zwrotnych, przekonując, że każda butelka ma znaczenie.

Firma zaangażowała do kampanii mikro- i nanoinfluencerów, a także Malwinę Wędzikowską i Vienia, którzy pokażą, jak wygląda proces zwrotu butelki. Na potrzeby kampanii wygenerowano hashtag #efekt1butelki, którym jest oznaczona komunikacja w mediach społecznościowych firmy.

Partnerem projektu jest Interseroh. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja 38 Content Communication, a za działania z influencerami BrandLift.

(AMS, 11.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.