Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4F wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość do promocji kolekcji Lewandowskiego

Przebieralnia online została stworzona we współpracy z WearFits (fot. materiały prasowe)

Należąca do firmy OTCF marka 4F zaprezentowała kolekcję treningową, przygotowaną we współpracy z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim.

Konsumenci mogą obejrzeć nową kolekcję, wykorzystując e-przymierzalnie i rozszerzoną rzeczywistość, która pozwala sprawdzić, jak wyglądają ubrania na awatarze piłkarza. Celem e-przymierzalni jest uatrakcyjnienie zakupów, ale również ułatwienie doboru odpowiedniego rozmiaru strojów sportowych, a za jej stworzenie odpowiedzialna jest krakowska firma WearFits.

(KAP, 07.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.