Taksówki Free Now są "dla 500+ i LGBT+"
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Dla różnych i równych podróżnych" (screen YouTube.com/FreeNow)
Free Now uruchamia kampanię, która ma być kierowana m.in. do kobiet i osób LGBT+. W jej ramach zapowiada stosowanie inkluzywnego języka, feminatywów, jak i wspieranie walczącej o prawa osób LGBT+ Grupy Stonewall.
W ramach kampanii "Dla różnych i równych podróżnych" powstał spot, w którym przedstawiani są ludzie z różnych środowisk, w tym osoby queerowe i duchowni. Na billboardach outdoorowych i w digitalu pojawiają się hasła podkreślające zróżnicowanie klientów firmy - np. "Dla kleru i queer" czy "Dla 500+ i LGBT+".
Koncepcja kreatywna kampanii to wynik kooperacji działu marketingu marki i agencji Leo Burnett, która była odpowiedzialna za opracowanie haseł kampanii na OOH.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom i lokalny oddział marketingu Free Now.
(KAP, 06.10.2021)