Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 05, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Milena Molska dyrektorką w Starcomie

Milena Molska pracuje w branży mediowej od 11 lat (fot. materiały prasowe)

Związana od ponad pięciu lat z agencją mediową Starcom Milena Molska awansowała na stanowisko communications & business director.

Na nowym stanowisku Molska odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy, a także za rozwój biznesu.

Milena Molska dołączyła do Starcomu w 2020 roku jako communications manager, a przez ostatni rok pełniła funkcję senior communications managera.

W branży mediowej pracuje od 11 lat. Zaczynała jako stażystka w Mediacomie, z którym związana była przez sześć lat, z czego przez ostatnie dwa lata jako business manager. 

(KAP, 05.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.