Ski Team z kampanią reklamową tylko w "wolnych mediach"
Reklamy Ski Team są obecne zarówno w prasie, radiu, jak i w telewizji, chociaż w tej ostatniej w ograniczonym zakresie (screen: YouTube/Ski Team)
Sklep sportowy Ski Team rozpoczął kampanię promocyjną informującą swoich potencjalnych konsumentów, że reklamy marki w radiu, druku i w telewizji emitowane są jedynie w "wolnych mediach".
Tomasz Piątkowski, prezes Ski Team, podkreśla, że wybór mediów, w których pojawiają się reklamy, wynika z oceny, gdzie może najłatwiej trafić do potencjalnych klientów sklepu. - Cykliści, o czym zresztą mówił były minister Witold Waszczykowski, są wymieniani przez obecną władzę jako jej wrogowie - wyjaśnia, dlaczego zdecydował się na taki ruch.
Reklamy Ski Team są obecne zarówno w prasie, radiu, jak i w telewizji, chociaż w tej ostatniej w ograniczonym zakresie. - Po raz pierwszy od lat zdecydowaliśmy się na promocję w telewizji w ramach protestu przeciwko blokowaniu udzielenia koncesji TVN 24 - stwierdza i dodaje, że jego firma jest za mała na tego typu promocję, dlatego zdecydowano się jedynie na zakup emisji reklam między 24 a 29 września. - Chcemy w ten sposób pokazać nasze stanowisko i podkreślić, że powinniśmy wspierać wolne media - dodaje.
Reklamy mówiące o "wolnych mediach" będą wykorzystywane do momentu "zwycięskich wyborów", czyli przegranej aktualnie rządzącej partii. Piątkowski podkreśla, że w mediach, z którymi współpracuje marka, reakcje na jej decyzję były pozytywne, podobnie zresztą jak wewnątrz firmy. - Mamy świadomość, że dodatkowo treść odbiera nam trochę przekazu, który powinien się znaleźć w reklamie. Ale uważam, że jest to tego warte - wyjaśnia i określa swoje działanie jako formę nieposłuszeństwa obywatelskiego. Pytany, czy firma zamierza namawiać inne marki do podobnego działania, stwierdza że nie. - Uważam, że każda osoba powinna sama podjąć decyzję, ale jeśli zobaczą, że ktoś coś takiego robi, to wierzę, że mogą chcieć to rozwijać i zrobić coś bardziej kreatywnego.
(KAP, 05.10.2021)