56 zgłoszeń z 11 polskich agencji powalczy w tym roku o nagrody Golden Drum
Golden Drum odnotował 25-proc. wzrost liczby zgłoszeń względem ubiegłego roku (fot. materiały prasowe)
Na tegoroczny konkurs Golden Drum zgłoszonych zostało 1100 prac z 29 krajów, co oznacza wzrost o 25 proc. względem ubiegłego roku.
Ponieważ edycja konkursu w 2020 roku została odwołana z powodu pandemii koronawirusa, w 2021 będą oceniane zgłoszenia z dwóch lat. Z Polski na konkurs wysłanych zostało 56 zgłoszeń z 11 firm reklamowych.
Organizatorzy festiwalu postanowili dokonać sporych zmian w jego zasadach. Zamiast dotychczasowych dwóch głównych kategorii, tzn. kategorii Why (motywacje stojące za zastosowaniem innowacyjnych strategii komunikacyjnych) i kategorii What (najlepsze rozwiązania), wprowadzono cztery nowe: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum.
Tegoroczny festiwal Golden Drum, który do tej pory odbywał się w słoweńskim Portorożu, zaplanowano na 13-15 października w formule online.
(AMS, 23.09.2021)