"Tygodnik do Rzeczy" z najmniejszym spadkiem sprzedaży wśród tygodników opinii
Średnia sprzedaż "Tygodnika do Rzeczy" wyniosła w lipcu 28 052 egz.
"Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) zanotował w lipcu najmniejszy spadek sprzedaży wśród tygodników opinii. Największy - "Sieci" (Fratria).
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w lipcu 2021 roku wyniosła 95 349 egz. (spadek o 2,4 proc. w stosunku do lipca 2020 roku). Tuż za nią znalazł się "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) - 81 335 egz. (spadek o 9,92 proc.). Na kolejnym miejscu był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), który sprzedał się w 70 457 egz. (spadek o 8,57 proc.). Następne są: "Sieci" - 33 787 egz. (spadek o 13,10 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" - 28 052 egz. (spadek o 0,54 proc.), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 23 403 (spadek o 11,71 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 21 027 egz. (spadek o 10,73 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 14 061 egz. (spadek o 1,49 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w lipcu sprzedawał 198 444 egz. (spadek o 6,08 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa
(KRY, 20.09.2021)