Włoszczowska i Karpiel-Bułecka w kampanii społecznej Lasów Państwowych
(screen Youtube.com/Lasy Państwowe)
Kampania Lasów Państwowych "Dla lasu, dla ludzi" wystartowała 16 września, a jej ambasadorami zostali: muzyk Sebastian Karpiel-Bułecka, kolarka górska Maja Włoszczowska i dyrektor warszawskiego zoo dr Andrzej Kruszewicz.
W ramach kampanii Sebastian Karpiel-Bułecka poprowadzi program "Z natury rzeczy" i będzie promował konkurs fotograficzny związany z polskimi lasami. Włoszczowska stworzyła cykl wideo treningów, które można wykonywać na dworze, a dr Kruszewicz wziął udział w tworzeniu interaktywnych gier, które poruszają temat zwierząt i roślinności. Ambasadorzy nagrali również audiobajkę "To właśnie las", która ma przybliżyć dzieciom zasady działania i funkcje lasów.
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy emitowany w telewizji i w internecie. Działania będą również prowadzone w prasie i social mediach.
Celem kampanii jest ocieplenie wizerunku Lasów Państwowych. Zakupem mediów zajmuje się firma ClickAd Interactive, która w czerwcu wygrała przetarg na obsługę mediową kampanii.
(KAP, 20.09.2021)