Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Włoszczowska i Karpiel-Bułecka w kampanii społecznej Lasów Państwowych

(screen Youtube.com/Lasy Państwowe)

Kampania Lasów Państwowych "Dla lasu, dla ludzi" wystartowała 16 września, a jej ambasadorami zostali: muzyk Sebastian Karpiel-Bułecka, kolarka górska Maja Włoszczowska i dyrektor warszawskiego zoo dr Andrzej Kruszewicz.

W ramach kampanii Sebastian Karpiel-Bułecka poprowadzi program "Z natury rzeczy" i będzie promował konkurs fotograficzny związany z polskimi lasami. Włoszczowska stworzyła cykl wideo treningów, które można wykonywać na dworze, a dr Kruszewicz wziął udział w tworzeniu interaktywnych gier, które poruszają temat zwierząt i roślinności. Ambasadorzy nagrali również audiobajkę "To właśnie las", która ma przybliżyć dzieciom zasady działania i funkcje lasów.

Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy emitowany w telewizji i w internecie. Działania będą również prowadzone w prasie i social mediach.

Celem kampanii jest ocieplenie wizerunku Lasów Państwowych. Zakupem mediów zajmuje się firma ClickAd Interactive, która w czerwcu wygrała przetarg na obsługę mediową kampanii.

">

(KAP, 20.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.