Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 20, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook oferuje nowe funkcje dla klientów biznesowych

Firmy mogą wybrać chęć korzystania ze wszystkich platform do komunikacji, a Facebook domyślnie doda aplikację czatu (fot. materiał prasowe)

Facebook wprowadził zmiany w swoich najważniejszych aplikacjach, czyli na Instagramie, WhatsAppie i Facebooku. Nowe funkcje mają pozwolić firmom na bezpośrednie kontakty z potencjalnymi klientami.

Nowe opcje reklam typu "kliknij, aby wysłać wiadomość" mają zwiększyć zdolność do interakcji z klientami w aplikacjach należących do Facebooka. Od 17 września firmy mogą wybrać chęć korzystania ze wszystkich platform do komunikacji, a Facebook automatycznie doda znak czatu do reklamy na platformie, na której rozmowa według algorytmu będzie najbardziej prawdopodobna. 

Facebook umożliwi też firmom dodanie przycisku "kliknij, aby czatować" do ich profilu na Instagramie, który będzie przenosił potencjalnych klientów do aplikacji WhatsApp. Amerykański moloch technologiczny zapowiedział również, że firmy będą mogły niedługo tworzyć reklamy przekierowujące z Instagrama na WhatsApp.

W swojej głównej aplikacji Facebook testuje opcję, która umożliwi firmom wybranie kilku pytań, na które konsument będzie mógł odpowiedzieć przed rozpoczęciem czatu, aby otrzymać szybciej automatyczną odpowiedź systemu.

Ponadto Facebook ogłosił zmiany w Business Suite: pojawił się nowy manager plików i funkcje poczty e-mail, które mają ułatwić firmom zarządzanie przepływem informacji z aplikacji.

(KAP, 20.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.