Dziadek do Orzechów otwiera dział mediowy

Dziadek do Orzechów planuje stworzenie butikowego domu mediowego do obsługi digital (fot. Pixabay)
Agencja Dziadek do Orzechów poszerza kompetencje o planowanie mediów.
Jak wyjaśnia Konrad Helwig, executive director i client service director agencji, na razie dotyczy to tylko obszaru social mediów, ale w planach jest rozbudowa kompetencji agencji o planowanie i kupowanie mediów w całym digitalu. - W przyszłości chcemy, by była to sprzedawana osobno, niezależna usługa. Docelowo zamierzamy stworzyć butikowy dom mediowy do kampanii online - informuje Helwig.
Na razie nowa usługa jest dostępna tylko dla klientów obsługiwanych przez Dziadka do Orzechów w kanałach SoMe, jak Lorenz Bahlsen Snack-World, Maspex czy LDC Polonia.
Za tworzenie działu mediowego odpowiada Aleksandra Gawron, media planner, dotychczas na stanowisku social media manager.
(AMS, 20.09.2021)
