Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziadek do Orzechów otwiera dział mediowy

Dziadek do Orzechów planuje stworzenie butikowego domu mediowego do obsługi digital (fot. Pixabay)

Agencja Dziadek do Orzechów poszerza kompetencje o planowanie mediów.

Jak wyjaśnia Konrad Helwig, executive director i client service director agencji, na razie dotyczy to tylko obszaru social mediów, ale w planach jest rozbudowa  kompetencji agencji o planowanie i kupowanie mediów w całym digitalu. - W przyszłości chcemy, by była to sprzedawana osobno, niezależna usługa. Docelowo zamierzamy stworzyć butikowy dom mediowy do kampanii online - informuje Helwig.

Na razie nowa usługa jest dostępna tylko dla klientów obsługiwanych przez Dziadka do Orzechów w kanałach SoMe, jak Lorenz Bahlsen Snack-World, Maspex czy LDC Polonia.

Za tworzenie działu mediowego odpowiada Aleksandra Gawron, media planner, dotychczas na stanowisku social media manager. 

(AMS, 20.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.