Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Byli dziennikarze WP założyli serwis dla milenialsów

Maciej Deja i Jan Rojewski zrezygnowali ze stałej pracy w mediach, żeby stworzyć własny serwis (fot. Truestory.pl)

Dziennikarze Maciej Deja i Jan Rojewski zrezygnowali ze stałej pracy w mediach i założyli własny serwis TrueStory. Jego treści będą kierowane do 20- i 30-latków. 

Założyciele opisują TrueStory jako hub informacyjno-rozrywkowy, połączenie Vice’a i Buzzfeeda. W serwisie będą publikowane treści pogłębione, analizy, autorzy nie będą się skupiać na newsach. Chcą opowiadać o i pisać do pokolenia dzisiejszych 20- i 30-latków, czyli osób dojrzewających na przełomie wieków. 

– Będziemy rozbudowywać siatkę autorów zewnętrznych, jak i redakcję. Teksty pozostaną bazą, ale będziemy odważnie korzystali z innych form komunikacji, które w największym stopniu trafiają w gusta naszego pokolenia, czyli memy, stories, a w perspektywie również wideo i podcasty – mówi Maciej Deja, jeden ze współzałożycieli TrueStory. 

Założyciele TrueStory są otwarci na współpracę z czytelnikami, którym dają możliwość tworzenia treści do serwisu.

Maciej Deja i Jan Rojewski zrezygnowali ze stałej pracy w mediach, żeby stworzyć własny serwis. Deja w ostatnim czasie pracował w Salonie 24. Wcześniej pracował w Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska), Wirtualnej Polsce jako wydawca strony głównej oraz w Agencji Informacyjnej Polska Press. Z kolei Rojewski przez ostatni rok pracował w Wirtualnej Polsce, a od pięciu lat był stałym współpracownikiem tygodnika "Polityka".

(BAE, 10.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.