Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dostęp do mediów skrajnie prawicowego kandydata na prezydenta Francji ograniczony

Eric Zemmour wygłasza poglądy podżegające do nienawiści wobec islamu i imigrantów (fot. Wikimedia Commons/Entourage Zimmour)

Conseil superieur de l'audiovisuel (CSA), regulator francuskiego rynku mediów, dał do zrozumienia, że przygotowujący się do wyborów prezydenckich Eric Zemmour nie powinien zbyt często pojawiać się na ekranach stacji telewizyjnych.

Skrajnie prawicowy komentator znany jest z wygłaszania poglądów podżegających do nienawiści wobec islamu, imigrantów i popierania nacjonalizmu. Zemmour formalnie nie zadeklarował startu w wyznaczonych na 2022 rok wyborach, ale zapowiedział, że to nastąpi. W należącej do miliardera Vincenta Bollore'a stacji telewizyjnej CNews ma własny program, choć w prawdopodobnie w związku z planami politycznymi zrezygnował z posady felietonisty dziennika "Le Figaro" i uruchomił swoją stronę internetową. 

CSA na ogół nie uprzedza nadawców, ale tym razem stwierdzono, że od 9 września powinni oni „zliczać wypowiedzi Zemmoura w krajowej debacie politycznej”, co oznacza ograniczenia czasu antenowego.

Sondaże dają prawicowemu kandydatowi 7-8 proc. głosów w przyszłych wyborach. Zemmour twierdzi, że w ciągu stu lat Francja może zostać przekształcona w republikę islamską, jeśli nie rozprawi się z imigrantami. „Nie mają powodu, by tu być. To złodzieje, mordercy, gwałciciele, oto wszystko, kim są. Powinni zostać odesłani do domów" – stwierdził Zemmour w jednym z ostatnich telewizyjnych wystąpień.

(MAC, 10.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.