Newonce będzie współpracować z Piano
10-miesięczny cykl newonce x Piano ruszy we wrześniu (fot. materiały prasowe)
Newonce rozpoczyna strategiczną współpracę z Piano, dostawcą usług cyfrowych w zakresie subskrypcji.
W ramach nawiązanego partnerstwa ma powstać cykl obejmujący podcasty, artykuły i spotkania – dotyczący zmian zachodzących w mediach, ich odbiorze oraz modelach biznesowych. Działania te poprzedzą start usługi newonce.club, czyli zapowiadanego na jesień klubu subskrypcyjnego oferującego treści premium.
"Chcemy zachęcić do dyskusji o nowym krajobrazie medialnym, którego transformacja mocno w ostatnim czasie przyspieszyła, i przy okazji kłaść nacisk na gigantyczną szansę, która otworzyła się przed wydawcami/nadawcami. Tą szansą jest zmęczenie mało wartościowym contentem i zwrot w stronę jakościowych treści, a także coraz większe zrozumienie dla faktu, że za dobry content się płaci" – informuje Mih Michalski, CEO newonce.media, który razem z Maciejem Orłowskim, product ownerem grupy odpowiedzialnym za rozwój produktów cyfrowych, poprowadzi cykl podcastów pod wspólnym szyldem newonce i Piano.
Newonce to grupa mediowa, którą tworzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar.
Do globalnych klientów Piano należą m.in. IBM, CNBC, Nielsen, "The Wall Street Journal", NBC Sports, Gannett, "The Telegraph" i BBC.
(AMS, 02.09.2021)