Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SDP dostało z ministerstwa 258 tys. zł na rozmowy dziennikarzy z dziennikarzami

Anna Popek wystąpi co najmniej w dwóch odcinkach "SDP Cafe – podaj dalej…" (fot. Piotr Molecki/East News)

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich rozpoczyna cykl rozmów dziennikarzy z dziennikarzami. Otrzymało na ten projekt 258 tys. zł z Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu. Na początek prezes SDP Krzysztof Skowroński porozmawia z Anną Popek z TVP.

W ramach cyklu "SDP Cafe – podaj dalej…" zaplanowano 36 rozmów. Na projekt "Dziennikarze - twórcy kultury” Stowarzyszenie otrzymało z resortu kultury i sportu 258 tys. zł. To druga pod względem wysokości kwota, jaką ministerstwo przyznało w ramach programu "Edukacja kulturalna", którego celem jest "wspieranie zadań z zakresu edukacji kulturalnej, ważnych dla rozwoju kapitału społecznego".

Spotkania wystartują 6 września, będą się odbywać od poniedziałku do czwartku, będą transmitowane na portalu i kanale SDP na YouTube. Ich formuła zakłada, że gość odcinka może zostać gospodarzem kolejnego i zaprosić wybraną przez siebie osobę. Wiadomo już, że pierwszy odcinek poprowadzi Krzysztof Skowroński, a jego rozmówczyni Anna Popek dzień później spotka się z Joanną Rawik.

Partnerami cyklu są Fundacja Kulturalna Polska oraz Fundacja Solidarności Dziennikarskiej. Współzałożycielką pierwszej fundacji "zajmującej się promocją polskiej kultury, propagowaniem dobrych manier i dobrego stylu", jest Anna Popek. Natomiast druga fundacja została ustanowiona przez SDP.

Jak wynika ze sprawozdania finansowego złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, przychody z działalności statutowej SDP wzrosły w ubiegłym roku do 1,1 mln zł, a na ich wysokość miały wpływ dotacje, które wyniosły nieco ponad 1 mln zł. Mimo to stowarzyszenie zamknęło ub.r. stratą 1,07 mln zł.

(KRY, 02.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.