Z "Gazety Wyborczej" odchodzi zastępca szefa działu subskrypcji
Michał Kaczmarski w "Gazecie Wyborczej" pracował przez ostatnich siedem lat (fot. archiwum własne)
Wraz z końcem sierpnia z "Gazety Wyborczej" odchodzi Michał Kaczmarski, deputy director of online strategy & business development.
Michał Kaczmarski rozmowie z "Presserwisem" zaznacza, że decyzję o odejściu podjął w lipcu. Od września zaczyna nową pracę, ale jeszcze nie informuje, kto będzie jego pracodawcą.
W "Gazecie Wyborczej" pracował przez ostatnich siedem lat. Prawie od początku, w zespole Danuty Breguły (odeszła w lutym), budował biznes subskrypcyjny "Gazety Wyborczej". Był odpowiedzialny m.in. za pomysł, wdrożenie, pozyskanie dofinansowania z funduszu Google DNI na narzędzie Harmony, pozwalające osiągać wyższe przychody cyfrowe dzięki lepszemu wykorzystaniu danych o użytkownikach.
Na początku sierpnia dział subskrypcji "Gazety Wyborczej", odpowiedzialny za wynik prenumerat cyfrowych, został włączony do działu marketingu dziennika, którego dyrektorem jest Michał Bauer. Za wynik prenumerat obecnie odpowiada Marcin Madej, dotychczas zajmujący się kampaniami marketingowymi.
Na koniec czerwca 2021 roku "Gazeta Wyborcza" miała 258,2 tys. subskrypcji cyfrowych.
(BAE, 20.08.2021)