Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" zmienia subskrypcje

"Gazetę Wyborczą" subskrybuje prawie 260 tys. osób (fot. Piotr Molecki/East News)

Dział subskrypcji "Gazety Wyborczej", odpowiedzialny za wynik prenumerat cyfrowych, zostanie włączony do działu marketingu – dowiedział się nieoficjalnie "Presserwis".

Zmiany zostały ogłoszone w czwartek rano na wewnętrznym spotkaniu zastępców wydawcy "Gazety Wyborczej" z zespołem subskrypcji. Dotąd kilkunastoosobowy dział subskrypcji był osobnym, niezależnym bytem w strukturach gazety. Odpowiadał za biznes organicznej prenumeraty cyfrowej (czyli kupowanej przez czytelników), za pozyskiwanie i utrzymywanie prenumeratorów.

W nowym układzie zespół ma zostać w większości włączony do działu marketingu, którego dyrektorem jest Michał Bauer. Za wynik prenumerat ma być odpowiedzialny Marcin Madej, dotychczas zajmujący się kampaniami marketingowymi. Z kolei Dorota Adamczyk, obecnie pełniąca funkcję chief revenue officera, ma mieć stanowisko eksperckie związane z prenumeratami. Informacje te udało się nam potwierdzić w kilku niezależnych źródłach, jednak szczegółów dotyczących struktury nowego układu i zakresu obowiązków poszczególnych osób jeszcze nie udało nam się poznać.

Agora nie komentuje

O powód włączenia działu subskrypcji do działu marketingu zapytaliśmy Ninę Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. - Nie komentujemy na obecnym etapie tej zmiany organizacyjnej. Jedyne, co mogę powiedzieć, to to, że jej celem jest wzmocnienie sprzedaży prenumerat cyfrowych Wyborcza.pl - otrzymaliśmy odpowiedź.

W lutym z "Gazety Wyborczej" odeszła Danuta Breguła, dyrektorka działu subskrypcji. Z kolei w marcu wypowiedzenie złożył Mateusz Szaniewski, odpowiedzialny za marketing subskrypcji.

Liczba subskrypcji "Gazety Wyborczej" na koniec marca 2021 roku wynosiła 258 tys.

(KRY, 06.08.2021)

Pozostałe tematy weekendowe

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.