Eobuwie.pl realizuje kampanię w kilkunastu krajach
Kampania wspiera budowę wizerunku marki i pokazuje różnorodność asortymentu Eobuwie.pl. (fot. materiały prasowe)
Agencja PZL odpowiada za strategię komunikacji, kreację wideo oraz przygotowanie designu i wizualnej strony kampanii Eobuwie.pl, realizowanej pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie”.
Poza Polską kampania Eobuwie.pl prowadzona jest w kilkunastu europejskich krajach. Trwa jej pierwszy etap. Komunikacja ma wspierać budowę wizerunku marki i zwiększać jej świadomość oraz podkreślać szerokość i różnorodność asortymentu. Cała realizowana jest w internecie, opiera się na różnej długości formatach wideo, kampanii display oraz materiałach w social mediach. Kampanię wspierać będą działania z influencerami, realizowane przez agencję digitalową Buzzgrow. Produkcją kampanii zajął się Oto Film oraz Maciej Miloch (PhotoBy).
(AMS, 18.08.2021)