Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: stacje Grupy TVN wyemitowały 12 godzin materiałów o lex TVN w pięć dni

W telewizji pokazano 188 materiałów o lex TVN (fot. Piotr Molecki/East News)

Ponad 15 tys. materiałów przez pięć dni pojawiło się w kontekście nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej lex TVN - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Spośród mediów tradycyjnych największe dotarcie miały stacje telewizyjne grupy TVN.

Z danych IMM za okres 11-15 sierpnia wynika, że we wszystkich mediach było ponad 15 tys. wzmianek o lex TVN, w tym 7,8 tys. publikacji (52 proc.) dotyczyło manifestacji w obronie wolności mediów, które odbyły się w całej Polsce 10 sierpnia.

Ze wszystkich materiałów dotyczących wystąpień przeciwko zmianom ustawy medialnej 60 proc. to przekazy w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube) z całkowitym dotarciem do 3,1 mln kontaktów.

Udział prasy w dyskusji na temat protestów wynosi 1 proc. (107 odniesień), ale dała on wyższe dotarcie niż przekazy w internecie – 3,5 mln kontaktów z przekazem. Tytuły o największym zasięgu, które publikowały informacje o lex TVN w badanym okresie, to: "Fakt", "Super Express", "Gazeta Wyborcza", "Nasz Dziennik", "Wprost", "Gazeta Polska Codziennie", "Rzeczpospolita" i "Dziennik Gazeta Prawna".

W radiu wyemitowano 211 wzmianek z dotarciem do 7,3 mln kontaktów. Najczęściej o kontrowersjach związanych z nowelizacją mówiły: RMF FM, Radio Zet, Radio Vox FM i Tok FM.

W telewizji natomiast wyemitowano w badanym okresie 188 materiałów o łącznym zasięgu 46,3 mln. Przekazy o największym zasięgu pojawiły się w stacjach telewizyjnych Grupy TVN (TVN, TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat i TTV) - 132 materiały (w sumie 12 godzin) o dotarciu 34 mln. Kolejne były stacje telewizji publicznej (TVP Info, TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, TVP 3 Szczecin, TVP 3 Lublin), które przygotowały 23 publikacje (1 godzina) z dotarciem do 7,7 mln, a następne stacje Polsatu (Polsat, Polsat News, Polsat News 2) – 20 przekazów (2 godziny) z dotarciem do 4,5 mln. Pozostałe telewizje, w tym TV Republika, WTK, TV Toruń, opublikowały 13 materiałów o zasięgu 92 tys.

Press

źródło: IMM - Instytut Monitrowania Mediów

Przyjęty już przez Sejm projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, przygotowany przez grupę posłów PiS, ma regulować przepisy dotyczące przyznawania koncesji nadawcom radiowo-telewizyjnym należącym do kapitału zagranicznego. W obecnej formie uderza we właściciela TVN. Na początku września trafi pod obrady Senatu. 

(BAE, 18.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.